Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с температурата на колата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с температурата на колата

    Здарвейте на всички.Отдавна не съм писал, а и по добре , защото съм немал проблеми,но сега имам един. Колата ми взе да загрява според мен малко повече от необходимото.Преди перката се включваше малко след 80 градуса а сега почва да охлажда като отиде към 100.Ще съм благодарен за помощ по проблема ми.Колата е АЛФА 33 87г 1.5 двукарбораторна.

  • #2
    трябва дасмениш терморелето,което се намира на радиатора.вероятната причина е това термореле.

    Comment


    • #3
      Мда и си вземи от Лада,че отваря по-рано като градуси.Имаш късмет,че въобще ти се включва перката.Бъди внимателен,че тия коли са много капризни и чуствителни на тема прегряване.
      Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
      Alfa Romeo 33

      Comment


      • #4
        шибни и едно реле,та да не се товари датчика
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #5
          интересното е че днес премерих температурата с термометър и какво стана- на таблото показва 80, термометъра показва 90 а перката не се включва. Дали е датчикът само?

          Comment


          • #6
            Здравей колега ,това на радиатора не е датчик а един тап клуч с биметална пластина който при определена температура затваря веригата няма датчици нито сензори нито релята струва 10-12 лева ! Имах подобен проблем само ,че при мен изобщо невключваше оказаха се нагоряли кабели ! Какво е твоето решение ?
            (1) Откачаш буксата от термо ключа и окасяваш двета крачета на буксата (с кабел тел или квот имаш там) при това положение вентилаторат трябва да се включи , ако се включи значи терно ключа небачка и трябва да го смениш , (2) а ако невключи неиде из кабелите става мизерия която зор ще оправиш ако искаш всяко кабелче да минава откадето е минавало и преди , по лесният вариянт е да пуснеш един кабел от +са на акумолатора към буксата на термо ключа с отделен бошон на нея !
            Та това са двата ти вариянта за проблем пробвай не е сложно и пиши какво е станало !
            ПС. предполагам ,че са се окислили пластините на термо ключа (Вариянт (1) )
            Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

            Comment


            • #7
              смених това което е на радиатора с такова от лада както ме посъветва по горе колегата и стана работата поне за ся

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от beast_east Покажи съобщение
                смених това което е на радиатора с такова от лада както ме посъветва по горе колегата и стана работата поне за ся
                Тук сме за да си помагаме,а не да се лъжем я

                Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti

                Comment


                • #9
                  обаче колеги проблема продалжава, даже ся става по зле , защото като вдигне повече температура почва да губи обороти и не иска да върви

                  Comment


                  • #10
                    Ами не иска да върви, защото ключови компоненти от двигателя се разширяват при прегряване и това води до силно триене и бързо износване.
                    Съветът ми е да си видиш водната помпа, водните съединения и най вече почти сигурно запушилият се радиатор.
                    Аз имах проблеми точно като твоите и докато не смених радиатора ефект нямаше. Както теб и аз започнах с дребните работи като това, което си сменил. Преминах през многократни промивки...смених термостата...водната помпа, 2-3 маркуча и се усетих че само радиатора прави проблемите. Моя беше до половина задръстен с ръжда и боклуци и след 3 яки промивки с всякакви бъркочи без ефект, го изхвърлих и купих нов! Тогава спря да прегрява!!!
                    Спирам до тук защото по-добре засега да не знаеш как е затапен блока с ръжда и как това поражда повторната смяна на всички изброени неща по-горе след известно време
                    1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                    и делта

                    Comment


                    • #11
                      Конструктивно на боксера си е малък радиатора и за тва като се напълни с ръжда си е... мамата.Я си направи една яка промивка на системата като цяло и радиатора отделно.А парно имаш ли?То на твойта е слабо ама.
                      Или има вариант да не ти отваря термостата,може и помпата да е.Но почни с най-лесния вариант с промивка, но със оцет.
                      Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
                      Alfa Romeo 33

                      Comment


                      • #12
                        извинявам се че пишя тук но как се източва водата на тоя автомобил не открих пробка
                        ALFA ROMEO 33 1,4ie-бивша

                        Comment


                        • #13
                          водата колега се източва от две пробки или по-точно казано 2 болта които са от долу на блоковете,близо са до колекторите но не на главите а на блоковета мисля че бяха с 17 ключ.








                          alfa romeo 33 1.4ie '92
                          alfa romeo 33 1.4ie '93

                          Comment


                          • #14
                            както е споменал един от колегите горе и аз не успях да намеря пробката на радиатора за да източа водата и я източих по друг начин макар че и не цялата според мен де.как става това прочистване с оцета не ми е ясно и ще съм благодарен ако някой ми каже.парно имам но е слабо да, той винаги е такова даже и като го пусна на студено.ако не отваря термостата няма да ми е топъл радиатора(а той е приятно топъл не много)нали така или греша.

                            Comment


                            • #15
                              Абе не би трябвало да е приятно топъл радиатора. Иначе кво разбирате под пробка на радиатор? Направо вадя гумения маркуч и то си изтича.
                              33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                              Comment

                              Working...
                              X