Здарвейте на всички.Отдавна не съм писал, а и по добре , защото съм немал проблеми,но сега имам един. Колата ми взе да загрява според мен малко повече от необходимото.Преди перката се включваше малко след 80 градуса а сега почва да охлажда като отиде към 100.Ще съм благодарен за помощ по проблема ми.Колата е АЛФА 33 87г 1.5 двукарбораторна.
Известие
Collapse
No announcement yet.
проблем с температурата на колата
Collapse
X
-
Здравей колега ,това на радиатора не е датчик а един тап клуч с биметална пластина който при определена температура затваря веригата няма датчици нито сензори нито релята струва 10-12 лева ! Имах подобен проблем само ,че при мен изобщо невключваше оказаха се нагоряли кабели ! Какво е твоето решение ?
(1) Откачаш буксата от термо ключа и окасяваш двета крачета на буксата (с кабел тел или квот имаш там) при това положение вентилаторат трябва да се включи , ако се включи значи терно ключа небачка и трябва да го смениш , (2) а ако невключи неиде из кабелите става мизерия която зор ще оправиш ако искаш всяко кабелче да минава откадето е минавало и преди , по лесният вариянт е да пуснеш един кабел от +са на акумолатора към буксата на термо ключа с отделен бошон на нея !
Та това са двата ти вариянта за проблем пробвай не е сложно и пиши какво е станало !
ПС. предполагам ,че са се окислили пластините на термо ключа (Вариянт (1) )Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)
Comment
-
Първоначално публикувано от beast_east Покажи съобщениесмених това което е на радиатора с такова от лада както ме посъветва по горе колегата и стана работата поне за ся
Alfa33 1.3 90г.Alfa33 1.5 93г.Alfa33 1.4 94г.Alfa146 1.4TS 97г.Alfa146 1.8TS 99г.Sprint 1.5 78г.Аlfa33 1.7 4x4 91г Sprint 1.7 16V 83г.Alfa145 1.3 96г.Alfa156 2.0 99г.147 1.6 03г.145 2.0 Alfa159 1,9 JTD Ti
Comment
-
Ами не иска да върви, защото ключови компоненти от двигателя се разширяват при прегряване и това води до силно триене и бързо износване.
Съветът ми е да си видиш водната помпа, водните съединения и най вече почти сигурно запушилият се радиатор.
Аз имах проблеми точно като твоите и докато не смених радиатора ефект нямаше. Както теб и аз започнах с дребните работи като това, което си сменил. Преминах през многократни промивки...смених термостата...водната помпа, 2-3 маркуча и се усетих че само радиатора прави проблемите. Моя беше до половина задръстен с ръжда и боклуци и след 3 яки промивки с всякакви бъркочи без ефект, го изхвърлих и купих нов! Тогава спря да прегрява!!!
Спирам до тук защото по-добре засега да не знаеш как е затапен блока с ръжда и как това поражда повторната смяна на всички изброени неща по-горе след известно време1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
и делта
Comment
-
Конструктивно на боксера си е малък радиатора и за тва като се напълни с ръжда си е... мамата.Я си направи една яка промивка на системата като цяло и радиатора отделно.А парно имаш ли?То на твойта е слабо ама.
Или има вариант да не ти отваря термостата,може и помпата да е.Но почни с най-лесния вариант с промивка, но със оцет.Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
Alfa Romeo 33
Comment
-
както е споменал един от колегите горе и аз не успях да намеря пробката на радиатора за да източа водата и я източих по друг начин макар че и не цялата според мен де.как става това прочистване с оцета не ми е ясно и ще съм благодарен ако някой ми каже.парно имам но е слабо да, той винаги е такова даже и като го пусна на студено.ако не отваря термостата няма да ми е топъл радиатора(а той е приятно топъл не много)нали така или греша.
Comment
Comment